RSS

Saturday, May 8, 2010

blog ooo...blog

sudah lame tak mengemaskini blog..cewah..ayat bahasa melayu betol..=> erm..harinih aku tk wat aper2 kije.so waktu ni la aku mengupgrade blog nih..usang jer..skrg aku rasa dah ok ckit.ceria gitu..betol tak..ijau fav. color aku. so aku kene la apply kn kt blog nih. baru lah org tau aku minat color ijau. agak susah gak nk upgrade blog nih. dah lupe step dier. sbb dah lame tk bukak. sekarang nih aku ngah menemani (ayat b.melayu yang betul) husbnd ku stdy. erm..tebal jugak bukunyer..pasal radioaktif. cm susah jer bunyinyer. tp kalau dah belajar xder susah kot. aku tgk ade logarithm..cm math gak lah. aku nih mmg la amik course math. tp bab logarithm nih aku tk bper nk minat sgt (bkn tk pndai ok..hehe). . so aku leh la tulun2 husbnd aku kalu memerlukan..cewah cm cekgu lak.. sekarang dah jam 9.00mlm..TV3 ade cite majalah 3. aku nk tggu kol 10mlm nk tgk carekarama. Serapuh Arang..skrg nih tertengok AF8 lak..bkn nk tgk sgt. dah xder citer laen..layan jer la. saya tidak mengundi maner2 pelajar..Harap Maklum ok..heehe..ckp pasal mengundi byk maksudnyer. ada kelapangan nnt aku ceritakan di post yg akan dtg ok...

0 comments:

"seindahiasan". Powered by Blogger.