RSS

Wednesday, May 12, 2010

badminton + makan2



assalamualaikum...skrg nih aku tgh layan badminton..antara Malaysia dan Denmark.situasi yang genting tgh berlaku.wah tak tau la Malaysia ataupun Denmark yang akan menang..Aku sgt mengharapkan Malaysia ke peringkat seterusnya. mata sekarang 2-1.Malaysia dah 2.Tapi beregu kali ini belum ada keputusan lagi..kena saksikan sampai habis..baru tau cmner result dier..berdebar2 sungguh.walaupun aku dok kt dpn laptop nih, smgt tuh membara2.dah 2 malam aku bermalam di hotel equatorial bangi. wat ape aku dok cni, sbb menemani suami tercinta..husbnd ku berkursus di agensi nuklear kt bangi nih..kalu nk ulang alik dari gombak agak kejauhan..lebih baik menyewa hotel kt cni. dari minggu lps dok cni. tp hari minggu aku pulang ke gombak..

Malam td aku menjamu makanan di BBB tomyam..agak enak jugak..aku order tomyam+telur dadar+ayam paprik=sedap..yummy2..hehe..kalu korang sampai ke bangi leh melawat restoran ni.Kalu korang nk tau restoran ni berdekatan dgn surau An-Nur bangi.Sebelum jumpe surau, korang akan nmpk restoran nih di sebelah kiri.Kalau tk tau surau tu, mark lain pusat perubatan Ustaz harun Din..dkt lah tuh..

Nampaknya keputusan beregu kali ini dah nk tau result. Malaysia 19 denmark 20..1 mata lagi..takutnya lah..Keputusan dah tau..Denmark menang...dua sama..so Haffiz Hashim kene menangkn game nih.wah susah gak tuh.
tggu untuk game seterusnya..leh la nk mkn yogurt+koko krunch dlu..oklah stop sini dlu..nk mkn..yummy2..daaa

0 comments:

"seindahiasan". Powered by Blogger.