RSS

Tuesday, October 14, 2008

Selamat Hari Lahir...

Semalam 13/10 hari lahir k.lin yg ke 24...Selamat hari jadi K.lin...Semoge diberkati umo n dipermudahkn rezeki..Lupe nk amik gambo besday girl semalam..Ceria jer walaupun nk demam..Erm...sara syg k.lin....Semoga ukhwah kite terus berkekaln hingga akhirnya..Semalam jugk hari bertuah k.Lin..Tahniah k.lin..Sbb da dpt kerja..Doakan Sara plk yer..

Harini (14/10) besday ank sedare aku yg ke1..Selamat hari jadi Aqil..Semoge aqil menjadi ank yg soleh dan mentaati perintah Allah..Mak Tam Syg kt Aqil..

Sekejap lgi nk kene jumpe Pn Tini, nk kene abeskan discussion pasal prjct nih..Klu tak sampai bler tkkan abes..Aku pon lagi 8 hari jer kt cni..kerja tak ciap lagi..Report in progress..Takut jugakla.Bler plk aku nk kene jumpe SV..Manyk plk bnda nk pikir...Satu lagi yg aku pikir..Kerja ooo kerja...Kwn2 doakan aku dipermudahkn rezeki yer..Thnks..

Semalam jugak ade org baru masuk kt bhg nih..Namanye Raja Hilmi kot..Aku pon xknl lagi..Dier tuh ganti Faizal..Sbb Faizal p pindah ke perak..Aku tknk la amik tau sgt..Sbb aku da xlame kt cni..Biarkn la masa terus berlalu..Tp aku cm sedih jer nk tinggl kn bhg nih..Yerlah..da ramai kite knl kt cni..Takper la...mngkn klu ada rezeki aku akn kembali ke sni..

oklah...aku pon tak tau nk tulis aper..daa..

1 comments:

Pn Razlina said...

tq sara...
mmuuaahh..akk pon syg sara..
kang lepas prac ni kite dok sesame st umah leh cr keje area cni k..

"seindahiasan". Powered by Blogger.