RSS

Friday, February 13, 2009

selamat...fuh


hihi..aku nih bru jer abes meting..lega rasanyer..patutnyer meting aku ptg nih..kol 3ptg..so aku nk prepare la apa yg patut pagi nih..alih2 tetibe cc ckp meting ditunda pagi kol 9..mengelabah la aku..aku da la xprepare habis2an lagi..xfotostat la xprint la..tu lah jadinyer klu wat kije last minute..len kali wat kije jgn tangguh2..klu sok nk meting atau kene antar report..siapkn hari sebelumnyer..kn sng nnt..tu la moral yg aku dpt tuk harinih..seb bek bos xnk tgk kije aku..sbb byk topik dieorg nk discus..lgpon aku relate ngn jbtn tek mklumt..so pe2 aku refer kt dier..so aku ade backup la..hihi..slmt2..yolah aku nih kn dikire baru masuk..xtau lagi selok belok kt opis nih..td la aku leh dgr masalah yg ade..so nnt aku leh la berfikir dgt kreatif n inovatif..cewah..hahaha..aku patutnyer kuarkn report tuk statistik..dlu diwat secara mnual..n then skrg nk diwat secara systm..systm pon da ade just nk generate kpd report..aku tkder la pndai sgt..tp skrg nih dlm proses pembelajaran..mnerla ade org pndai sndiri klu tk belajar..tol tak..erm..aku harap sgt leh wat yg terbek tuk aku sumbngkn pd bahagian aku nih...barulah aku xrase kebosanan n kekeliruan dok kt cni..smgt kije aku pon leh meningkat..sara wt yg terbaek ok..kamu pasti BOLEH!!!..
tutup cite pasal meting..aku ngh tggu member nk p mkn..xkisah la mkn ker tak..aku ade bwk roti harinih..lgpon meting td pon aku da mkn..xderla kelaparan..org kt cni tghari agaknyer sume diet..hihi..xkuar mkn kn..entahla aku rase nk lik ptrjya ptg nih..mggu nih xder per2 aktiviti..ingt ade pertndingn congkak kt APM..alih2 katenyer ramai tarik diri..so xder sape nk maen..so cancel la aku nk join aktiviti tuh..erm..kebosanan telah mnghantui aku skrg nih klu aku dok kt umh sewa jer..bek lik ptrjya.leh men2 ngn aqil..
"seindahiasan". Powered by Blogger.