RSS

Thursday, April 7, 2011

Kucing VS Dog

gambar dr GOOGLE

Pagi indah disulami dengan riuhan kokokan ayam..Sungguh indah bila berada di kampung..Bila dibandar pagi yg indah disambut dengan salakan anjing di belakang rumah..hehehe..bagus jugak..xder la terlajak tidur..ngeee..bgus juga jiran aku tuh bela anjing..terjamin jugak keselamatan..tolong jaga penghuni di kawasan sewaktu dengannyer..kalu ikutkan anjing tu, pantang ada org lalu..mesti riuh punyer..tp aku takleh lupa la..adik aku 1st time kot dtg umh aku nih..hari tuh dok la kat dapur..pastu dier ckp..besarnyer KUCING tuh.warna itam..bulunye lebat dan tebal..pastu aku nih kehairanan la..bile lak ade kucing cmtuh kt blkng umh aku nih..bile aku tgk jer apa yg dinampakoleh adik aku tuh..terus-terusan gelak sakan aku..ade ker ANJING dikatakan KUCING..ishk3..xpatut2 ..

0 comments:

"seindahiasan". Powered by Blogger.