RSS

Tuesday, February 8, 2011

angkasa..


Baru je aku tertipu dek iklan di TV..hampeh sungguh. ingatkan betul.rupa-rupanyer cet..hehehe..korang nk tau tak iklan per..ermm,,iklan tuh kat Tv1..waktu tuh aku ngah layan cite Trilogi Cinta..pastuh tetibe ade berita terkini dan tergempar..aku bukan maen la khusyuk mndengar berita tersebut..penyampai dier Farit ismith..dier kate ade objek di ruang angkasa telah dilihat oleh org ramai pada waktu ini..dan berita tersebut telah menjadi bualan di seluruh dunia dan objek tersebut dikatakan meteor dan akan berlarutan di angkasa sehingga 19 Feb 2011..siap ade video orang org menunjuk2 objek yg berkilau2 di angkasa yg dikata meteor tuh..aku lak dengan beria2 nk cari berita pasal meteor kat angkasa tuh..hehehe..pastuh berita tuh tamat..and farid ismith ckp per, "Eh bukan ker Anugerah Angkasa pada 19 feb 2011..".pada waktu itu jugak aku terase ditipu..barula aku ingr yg skrng nih gile promote Anugerah Angkasa tuh..geram tol..

3 comments:

Diyana Kama said...

hahahaa sara, D pn kene tpu gak! jht kn dorg buat iklan tu..mmg real giler! time tgk tu mmg bdebar xhingat! last2....hahahahaaa

C.I.N.T.A said...

Hi awak, kita link kan blog awak nyer pasal cerita ni..

thanks

saraidris said...

sume org dah kene tipu..berjya gak RTM nih wat iklan..hehehe
CINTA:link ajer..selamat berkenalan

"seindahiasan". Powered by Blogger.