RSS

Tuesday, November 4, 2008

hari yg berlalu...

Lagi 2 hari, aku nk kene antar report nih..Wah makin brdebar2 lak..yerlah..mana la tau ade komen seterusnya dari supervisor aku..terime seadanyer la..n kene perbaiki la..Kadng mnda2 cmnih kite tk leh nk jangka..Kita bukn org yg berkaliber mmbuat report yg bagus..Tu pon amik rujukn dari kengkawan..Thanks...Pagi tdi aku brsungguh2 mmbuatnyer..nk kene email kt SV..Malam td nk wat..Akak aku lak gune comp..So aku lpk jer la dlm bilik smbil layan lagu2..Bnrnyer aku riso pasal report..Tp aku wat relaks jer..Tkkn nk pikir mnda tuh memnjang kn..Nk katekan system aku besor xderla..Aku rase simple jer...Tp da lame tinggl kn..tu yg wat aku tk tenang tuh..Seb bek aqil p nursery..So rileks ckit..Nnt da setle mnda nih, aqil tk yah p nursery yer..aqil dok ngn mak tam jer sblm mak tam balik umah wan..k..hihihi..

skrg nih aku minat bangat kt lagu korea nih..Ost A love to kill..Ni lah lagu pndorong aku masa aku wat report nih..klu korang nk dgr leh gak...Meh la bersama2 kite mndgrnyer..hihi




Kalu korang rase besh lagu nih..downlad la kt link bwh nih..k
Tajuk lagu: Ee gga jit sarang

08) 이 까짓 사랑 (태완).mp3

0 comments:

"seindahiasan". Powered by Blogger.