RSS

Friday, August 22, 2008

olimpik...

Olimpik ooo olimpik..

alop kengkawan....siang tdi xsempat nk tulis ape2..bz la katakan..dpt keje lmbt..so lambt la ciapnya..tapi alhmdulillah semunya berjalan dgn lancar..skrg nih abg n akak aku ngh cibuk tgk sukan olimpik..mlm nih kitaorg berbincng pasal sukan olimpik..nih sume gara2 si juara pecut Bolt dr Jamaica tu la..abg ade baca 1 blog tuh..pemlik blog tuh pelik kenapa la si Bolt yg hanya memakai kasut "puma" leh menang bkn jer mng tp telah mncipta rekod dunia compare dgn pelari2 yg len memakai kasut berjenama like Adidas,Nike xmng..hihihi..macam2 la mnusia nih..tkkn la disebbkn kasut seseorg tuh leh mng..dah dier punye stamina kuat..sbb tuh la mng..bkn sbb kasutnye..ishk3..

aku baru jer pas mlyan ank sedare aku nih..tetibe terjaga dr tido lak..aku pon bukak ler lagu fav dier...nk tau tk...:Gud Nite song"..ala lagu bdk2 tuh..mmg cute la..aku pon dah hafal..kadang2 tuh nyanyi la ngn dier..dlu dier suka lagu "twinkle2 little star"...pas aku perkenalkn lagu tuh..dier da krg bermint ngn lagu tuh..so fav song dier "gud Nite"...hihi..ye2 ajer aku cite nih..cm la ank sedare aku tuh da besor jer tau pilih2 lagu..umur baru 10 bln..aku tolong trnslate kn jer per yg aku tau...huhu..

Esok cuti..nak wat ape la yer..dok umah ker nk jnjalan ngn kawn..Rafeah kwn aku ajak p KL..besh gak dpt join.tp tu la, aku nih malas ckit klu tkder org nk jmput..poyos la lak nk kene ade org jemput..cam org besar jer..Haha..ala tggu jer la hari esok..Lalui dgn hati yg terbuka..
Esok pasti akan aku lalui jika umurku masih dipanjangkan oleh Allah...

0 comments:

"seindahiasan". Powered by Blogger.